Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Գա­զա­նա­բա­րո բար­քեր» ֆիլ­մի նկա­րա­հա­նու­մից հե­տո

«Գա­զա­նա­բա­րո բար­քեր» ֆիլ­մի նկա­րա­հա­նու­մից հե­տո
15.09.2020 | 00:30
Դիտվել է՝ 46274

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ